Det är åt h*lvete..

..med logiken i tillvaron...
Jag drunknar i lägenhetserbjudanden.
Varje dag. Nya prenumerationsmail från heimstaden.
Små fina ettor!!  Mitt i Malmö centrum!  Mitt på värnhem.
I lummiga små mysiga utanför-områden.
Boservicesyd erbjuder ettor mitt i västra hamnen, mittemot vattnet. 
Kom och välj och vraka, Hej och hö!

Och Varför?
Jo. För att jag bestämt att flytta till Köpenhamn förstås.


Igår släppte Sveriges Radio listan med årets sommarpratare.
Jag ska i solen, i trädgården  lyssna på:
-Hans Alfredsson
-Herman Lindqvist
-Jan Guillou

-Hanna Hellquist
-Morgan Alling
-Malin Baryard
-Sverre Sjölander
-Kristian Luuk.

Kul va ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Varför kan inte de erbjuda MIG alla dessa lägenheter. Om jag också bestämmer mig för att flytta till Köpenhamn, kanske de kan tänka sig erbjuda mig något? Det är en plan. Kram

2009-06-04 @ 13:27:35
Postat av: Jonna

Danskjävel. avundsjuk

2009-06-05 @ 10:59:46
URL: http://www.jonna-bloggen.blogspot.com
Postat av: Jonna

Jag kommer att befinna mig i Danmark den 19:nde juni. Jag kommer väl att tillbringa ca 2 timmar på Kastrup i alla fall. Sen ska jag till Turkiet! Lyllos mig. =D

2009-06-05 @ 13:38:26
URL: http://www.jonna-bloggen.blogspot.com
Postat av: Jimmy

Naaaaaj. Du måste flytta till Värnhem jue, spilla varenda dag. :(. Fast Danmark e nog coolare :)

2009-06-06 @ 12:28:42
Postat av: Becki

Förlåt Jimmy!

2009-06-09 @ 19:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0