En bit in

Sommaren flyter på. Hoppas alla har det bra.
Personligen har jag det så bra man kan tror jag.
Är i Lödde hela sommaren. Blandat med en del Hagestad.
I Lödde lyckas jag trots ledigheten för det mesta gå och lägga mig
innan elva på kvällarna och gå upp innan 8, vilket är rent fantastiskt bra.
Brukar gå till gymet på morgonen och sen bada eller träffa någon.
Ån är varmare än nånsin och nyss rengjord runt bryggan.
Stefan är och vandrar i Norrländska fjällen med Putte vilket är kul för
honom men tråkigt för mig nu när vi annars bor i Lödde samtidigt
en liten period.
Har tagit ett jobb på ett boende för handikappade i Löddeköpinge. Varit
där i två dagar nu. Är glad att jag inte tycker att det är för äckligt med blöjor
och liknande ting, var först rädd att det skulle vara för jobbigt, men med
lite vilja sög jag tag i det ändå och nu funkar det fint.
Det enda som för vanligt gäckar mig, är att jag vill träffa så många. Men inte
förmått mig åka iväg.
Jag har svårt för att släppa människor. Låta vänner glida iväg.
Vill åka och hälsa på dig Cia. Och Peter ska jag till i veckan. Sen blir det
motorhojen till Kristianstad en dag. Men det är väl så det blir när man har
både skola och flickvän. Vill dock inte att det ska vara så. Vill ha allt på en gång.
På lördag ska jag på min första svensexa någonsin.

Har tagit mitt första blodprov. På en gris blev det. Tack kära flickvän
för vad du lär mig.
Idag ska jag sortera Fysiologipapper och sen bada.
Imoron blir det ännu en tvåtimmars bilresa till Hagestad.. Det är värt det.


Kommentarer
Postat av: Jonna

www.backafestivalen.se



:D

2009-07-10 @ 00:52:40
URL: http://www.jonna-bloggen.blogspot.com
Postat av: J

Hur går det med hästarna?

2009-07-20 @ 08:55:56
Postat av: Johanna

weeiiiii!

Blöjor och sånt är inte så farligt som man tror, om inte annat vänjer man sig.

2009-07-22 @ 11:51:35
Postat av: J

Får man önska att du räknar upp abdomens muskellager? Gärna med ennervering också. Hoppas hopplandet går bra.

2009-07-25 @ 22:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0