Mhm, time, check, go



Inte tid att skriva. Full fokus.
Sitter på golvet och läser kemi. Karbonylföreningar och aminosyror.
I fyra veckor exakt har jag haft äran att ha sällskap
med denna vackra dam.   
Det skulle vi igår fira med att sitta inne
och studera!! Och möjligtvis äta en glass på dagen.
Men att laga mat kändes mot
kvällen jobbigt så firandet utökades
med restaurang.
Buffé innehållande sushi är ingen dum
grej. Inte alls.

Nu mera plugg.!!
Mer inlägg.. sen. Eller eventuell, redigering.

Redigering: Inget nytt inlägg; "Finish whatever you start son" / Will Smith 

Ny
dag idag. Har varit trevliga dagar i Kph.
Hos Johanna drabbades jag plötsligt av ett outhärdligt fruktsug och föreslog
tillagande av fruktsallad vilken i sin tur kan ha platsat bland de godaste ting jag
stoppat i munnen i år! Fruktsallad gör man inte tillräckligt ofta! Speciellt
inte med jordgubbar i!

Igår fick mammas kompis, en liten tjej, en lägenhet på möllan för 2700kr. Det
är alltså möjligt.. Och jag fick numret till hyresvärden som om ett par timmar
kommer att mottaga ett samtal från mig.
För övrigt kan jag uppdatera att jag fortfarande är hemlös och har en fäll-säng
i min mosters vardagsrum i Malmö. Men det fungerar absolut så länge.
Det var värt det att lämna Kävlinge innan jag ens hittat en egen lägenhet om det
alls skulle gå att gå i skolan. Även om det för övrigt kändes tråkigt att lämna
lägenheten i Kävlinge över huvud taget, speciellt nu när det är vår, vid Ån och så. ju.

Jimmy den här länken är till dig. AvA har snott ett stycke musik från oss.
Se om du känner igen vilket.





Kommentarer
Postat av: Jimmy

Då får man gratulera! Spela snart? :D

2009-04-14 @ 23:47:27
Postat av: Kringlan

Så! äntligen har jag återigen funnit din bloggadress! Den försvann för ngn månad sedan men nu! nu har jag funnit dig igen :D

Var ngnstans fann du ett ställe med sushibuffé??? vill dit! bara tanken på buffé OCH sushi W O W :)

Säg till om du behöver sovplats - har precis flyttat in till Malmö o vi bor i ett mindre kaos av kartonger osv. Men en person till gör ju inte ngt :) Om inte sömn lockar så får du komma hit o dricka te o äta hembakade scones i vårt rosa kök (fast du kanske borde vänta tills vi har fått matbord och stolar...)

Kram

2009-04-28 @ 22:14:33
URL: http://www.metrobloggen.se/zebroandbutter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0