Söndag

Jag har aldrig varit förtjust i söndagar.
Snarare väldigt oförtjust. Jag har alltid sett det som en dålig dag.
En tråkig dag. Då man bör ligga lågt och sköta sitt.
Nu vet jag att det är så för att jag tänker så. För mig. Men söndagsavskyn
ligger nog i mina gener.

Jag får väl göra som Jenny då och slå ett slag för min nye vän Herr "Nike".
En hyvens prick som har fått i uppdrag att hjälpa
mig att lära mig rida. Även om han dock blev bortsållad och satt
under någon annans bakdel förra onsdagen. Här är han. Nike! 











Jag har missat så mycket den här helgen!? Säkert 4 fester som låtit jätteroliga.
Att träffa Philip.. och Jimmy. Att göra en massa kul saker. Bara för en dum förkylnings skull.
Men filmkvällen med Lisa var riktigt trevlig. Det kan man göra trots en utmattad kropp och hjärna. Hon har en så mysig lägenhet. Och hon hade skaffat det sista jag väntade mig. En hamster! Det tyckte jag var urhäftigt.

Har käkat mycket mycket ingefära. Min mor trodde faktiskt på mig att det fungerade
mot förkylningar och vi knaprade tillsammans.
Så har gjort väldigt lite i helgen.
T.ex. har jag köpt några filmer på Ica Maxi!
Se de nya tillskotten i min magra filmsamling. Tada!

                     


- Jag spelar inte golf
- Det roliga med filmen i mitten är att det inte är en dokumentär!
- Grymt bra.



Hejdå. Imorgon är det måndag. Woho!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klockan 19.00 står jag på läktaren och tittar :D Hehe. Nej jag har lovat. Men vi hörs min vän. kram

2008-09-24 @ 15:14:47
Postat av: Lina

Det var ju förstås jag som skrev det förra inlägget.

2008-09-24 @ 15:15:30
Postat av: maja

hihi, gissa vad ingefära mer är bra för?

2008-09-30 @ 21:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0