Se där.. En kise


Imorse satt jag här. Och läste i en bok som heter Essential Cell Biology.
Då en katt stod upp med tassarna mot mitt fönster utanför.
Jag släppte in krabaten och sedan dess har han stannat här. Han
käkade lite, drack lite mjölk, sov i sängen och morrade lite på Fisen.
Fisen, den stora rackarn gillar att här är en ny katt. Men den nya katten
är inte lika glad för fisen. Än. Thomas och jag har lekt sociala spel
med dem hela dagen. Lagt fram mat på lika avstånd mellan dem
för att se vem som kniper den.
Det vore kul om den nya katten stannar här. Det är väl upp till
alfahonan i lägenheten att bestämma.. Snel hest Malin låt den stanna! *blink


       


Ridlektionen igår var kalasrolig. Och Malin följde med och tittade igen.
Jag har gjort mycket i mitt liv. Men det här är absolut det roligaste.
Igår ville läraren att vi skulle försöka trava och sitta ner samtidigt, något
jag inte behärskar alls ännu. Läraren sa att det tar flera år att lära sig.
Här ska det inte ta nåt jäkla år inte. Men det kommer nog inte direkt.

Nu går jag och köper godis.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer som ett paket med posten så småningom.

2008-11-27 @ 22:09:01
Postat av: Stef

Naw söt kisemise....Och jag hoppas du köpte gott godis, inte det där konstiga du köpte sist ;)



Kram

2008-11-29 @ 11:35:37
URL: http://www.groovinatmiami.blogspot.com
Postat av: Johanna

Har kisen fått nått namn än då?

2008-11-29 @ 14:55:21
Postat av: Jonna

Söööt kise. Jag tycker den ska heta Morr-gan om det är en pojkkatt. Mjau.

2008-11-30 @ 04:09:59
Postat av: Jonna

Om det är en tjejkatt tycker jag den ska heta Korvibröd.

2008-11-30 @ 19:43:53
Postat av: Krakel

Det faller ett regn

från himmelen



vi måste våga

se sanningen



bara vi är vänner



känn den värme som det ger



det är en gåva

som ger liv igen

2008-12-01 @ 00:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0