lat. repri'mere, "trycka tillbaka"

Att trycka ner ett lock trots att det kokar därunder.
Det suger apa att göra.
Det var längesen längesen, jag kände ett sådant obehag
över fina känslor för en annan människa. 
Det ploppar upp i mitt huvud hela tiden. Funderingar, ideér.
Instinktivt.  
"Det ska jag nog frå.. "
Men så kommer jag på, att nä, det går ju inte. Inte med henne.
Bara för att. Och så ingen anledning. Nä jag tycker inte om det.
Ge mej något äkta istället.
Något som inte osar olycksbådande.  


//Jonas, som måste skriva av sig. 

Äh jag vet inte..  



"Anywhoo..."
Såg det bästa avsnitt någonsin av scrubs idag.
"My musical" 

Hey, Ms. Miller -- we just need a stool sample
Why do you need a stool sample if you think I'm just a nut?
 'Cause the answer's not in your head, my dear -- it's in your
butt!

You see....
Everything comes down to poo!
From the top of your head, to the sole of your shoe
We can figure out what's wrong with you by lookin' at your poo!

Do you have a hemorrhoid or is it rectal cancer?
When you flush your dookie down, you flush away the answer!

Everything comes down to poo!
Whether it's a tumor or a touch of the flu!








Kommentarer
Postat av: The Line

Stackare. Det suger verkligen apa att trycka ner lock, speciellt om det kokar. Jag får nästan aldrig ner mina lock helt, det liksom ligger och puttrar någonstans i bakhuvudet ändå. men jag vet att du är starkare än jag på just detta området. Keep on going strong my friend. Kraaaaaaam

2008-11-05 @ 10:35:10
Postat av: Stuterismurfen som rymt

It sucks! Lider med en lidande. Men se ljuset i tunneln. Om en herrans massa år är det bara ett minne blott...

Kram N

2008-11-05 @ 10:41:19
Postat av: Johanna

Tack för en skön tur på stranden vännen! Om man häller lite olja i vattnet kokar det inte över lika lätt...

Kram från mig och den svarte

2008-11-05 @ 20:38:12
Postat av: Den svarte

Hoppas verkligen turen var en fornøjelse. Den svarte löser allt och det är därför han är svår att undvara. Fråga inte Johanna för tolkning.

2008-11-05 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0