Dålig sömn


Sovit dåligt i flera dagar nu. Så orkar inte skriva speciellt.
Sitter bara i sängen och kopplar av i halvmörker.
Lyssnar på musik och visar som offline på msn.



Lägger in en ny cover av Fab. Den glade tysken.
Av Joshua Radin - The one you knew.
Johanna jag vet att du har den här låten på mp3 för det
såg jag i din lista, så du måste skicka den till mig. Kan
eventuellt ske i utbyte av en mapp foton. Kanske.

Helgen har varit bra. Goosebumps har träffats och så
har det förstås varit bal vilket var extra fint.

Kommentarer
Postat av: J

Du har glömt din slips hemma hos mig.

2008-11-18 @ 21:18:02
Postat av: Johanna

det drar från mitt fönster.

2008-11-18 @ 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0