På Natten..

Natt nu. Hemma från krog i Lund. Mycket öl ikväll.
Natt i Kävlinge..
Träffade Jenny idag och handlade på coop. Hon tyckte att det
inte var så farligt att man skrev sällan i bloggen. Bara inte för
sällan..
Tittade i mitt  "block" för någon dag sedan, första sidan
jag skrivit i det nyaste av dem. Där var det också natt.
Natt i Löddeköpinge dock..
Jag ska dela med mig..

19/1 - 2008
Natt.. Jag vill plugga i kemiböckerna, men är för trött och hungrig.
Vill flytta från Lödde, bo ensam. Så jag kan gå upp ur sängen.
Bre lite mackor utan att väcka någon, göra te, sätta på lite
musik och sätta mig vid skrivbordet och plugga. Kanske ta
en öl eller ett glas whiskey. Lyssna på AvA, Rammstein eller
lite klassiskt, eller Era.
Och så vill jag överhuvudtaget kunna ha det så och kunna
vara tillfreds samtidigt. Är inte bra på att vara ensam ändå.
Eller var?

Sedan dess har jag alltså flyttat, inte ensam. Men jag känner mig dock
mer än mogen för det. Det är vad jag måste. Ska söka en egen lägenhet nu.

Jag har haft mycket för mig på sistone också. Men tror att jag sammanfattar
det i något slags fotokollage istället.



image29Min lillebror. Han tycker inte att det är lika
kul som jag i skogen. Iaf. inte med floran.














image27
Peter. Är han het eller.













image28
Peters hoj. Det är endast den
som gör honom het.













image30

Malin och jag. Lediga, trötta och förkylda.
Morgonpromenad = ingen bot.













image31
Erkänn att näbben på den där anden liknar Vargen i Looney Toons. Kolla ögonen på näbben =D


image32
Lindas häst.
"Lysa"

























image33image34












Och lite himmel som vanligt..



Godnatt....!






Kommentarer
Postat av: Isa

Och jag vill "gå upp ur sängen.
Bre lite mackor utan att väcka någon, göra te, sätta på lite
musik och gå tillbaka i sängen och läsa i en bra bok eller kika lite på frukosttv eller något inspelat bra som House eller Scrubs. Kanske ta
en godis eller lite fruktsallad. Lyssna på Takida, The Boss eller
lite Stenmarck, eller bara titta ut genom fönstret på det gröna och blå som omger huset och stallet och dogsen... ;0)

2008-05-25 @ 22:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0