Mera Malmö



Efter flera dagar i Malmö är jag hemma igen.
Feber. Men det bryr många sig ännu mindre om än vad
jag själv gör så det är inget värt att skriva om här.

Mer intressant är vad Jimmy och jag har gjort igår!
Tryck på Play! Det här var en bra plats för kommentarer
också kom vi på. Så gör det.

Vänta några sekunder så dyker det upp en spelare här under...








För övrigt har jag nu tagit reda på det ni alla funderat över, emedan
ni vankat runt och begrundat hur det egentligen förhåller sig.
Jag ringde Billys Pan pizza´s kundtjänst och frågade om man
kan äta Pan pizzan kall. Det kan man.




Kommentarer
Postat av: Emeli

skit bra ju =) me löv

2008-03-20 @ 07:01:12
Postat av: Jimmy

Haha kall Pan pizza lär dock inte vara gott. Riktigt naajs o lägga ut låten här :). Hoppas på fler kommentarer

2008-03-20 @ 09:19:14
Postat av: Kringlan

Det var sant :( jag har tappat och glömt allt nu i en hel vecka :( förlåt.
Pan pizza kall?? uäärk, äckligt ju.

2008-03-20 @ 11:32:29
URL: http://www.metrobloggen.se/zebroandbutter
Postat av: Lina

SÅ BRAAAA!
Jag vill sjunga med er :D

Kraaaam

2008-03-20 @ 19:18:17
Postat av: Daniel

Jag tycker som vanligt att det mesta ni gör är mycket trevligt att lyssna på. Det känns som ni har fått jobba hårt och länge för att få till det så här bra.
Det enda jag tycker kanske kunde göras lite annorlunda är slutet. Det blir kanske lite för mycket av det goda med både handklapp och det där "slideljudet".
Det skulle vara tufft att höra den här låten med lite trummor också, det hade säkert skänkt låten ytterligare en dimension. Keep up the good work!

2008-03-22 @ 10:18:51
Postat av: dr . LUV!

that was awesome!!!
cool chill music like that makes me wanna go smoke a joint
let me know when the album is out
holla!!

2008-04-29 @ 21:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0