Jag har en blogg... och ett band



Jag har en blogg. Jag har inte facebook men jag har en blogg. Somliga tycker
att bloggar är pinsamma *inga namn, men undertecknad har i försvar att
undertecknad inte har sålt sin själ till satan (alias FB) i alla fall. På detta
kan jag vila mej säkert i många år till.
Jag kan köpslå om stolthet.

Mitt liv, vanligtvis en otrolig röra av nöjen och måsten, infall och nycker, står
just nu så pass stilla att jag inte känner behov av att skriva i bloggen alls.

Livet står still när:
Jag är (nästan) arbetslös (frivilligt, intresse för matbutiker fattas)
Jag har fått flytta hem igen (söker inneboende, någon?)
Jag inte är säker på var jag ska ta vägen.
 
Jag vet dock att det är en ypperligt provisorisk situation. Snart är det april. Och då
har jag gjort färdigt min kemi. Då kan jag kanske börja jobba med ett
lite skojigare jobb, mocka hästskit och så. Sen är det sommar och sen
kommer saker att falla på plats en efter en och har jag något att skriva om.

Men man ska ju rapportera och nu kan jag rapportera en stilla februari. Så.

Var på bio igår med en trevlig flock.
There will be Bloooooood..

image5image6












Peter är en bra vän, är glad att jag råkat på honom.                    Mobillampan bländar alltid fram den bästa sidan



Igår var även en sådan dag då Jimmy och jag repade. Det var kul. Hade vi varit nöjda hade här legat
ett ljudklipp.

Egentligen händer det inte så lite. Bara väldigt lite som intresserar mej. Men som sagt det är tillfälligt. Ett
rent känslotillstånd.
Under tiden finns det saker som löpträning, Baldurs gate på PC och kemiböcker att förlora sig i.









Kommentarer
Postat av: emeli

Naaaa har du en blogg nu din lilla filur =P
de e ju najs.
Jag är oxå väldans arbetslös, så har du tråkigt
slå en pling =)
skepp o hoj!

2008-03-07 @ 12:35:06
URL: http://emzs.blogg.se
Postat av: Lajna

Nu är det två dagar sen vi hördes...
Ja jag räknar dagarna :D hehe...
När ska jag få sjunga med er?
HAHA jag fick ett meddelande av Andy igår...
"Jag kommer senare imorgon för det har inträffat en hårkatastrof" Var tvungen att ringa honom. Malin hade klippt honom ojämt och han vågade inte visa sig. MEN han klippte sig i morse och nu är det JÄTTEKORT!
Jag gillar din blogg, men den kunde vara gladare.
Vad ska du göra i helgen? Kanske leka med mig?

Vi hörs kompis!

2008-03-10 @ 13:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0