Tankar, tvätt och sms

Tänk om jag en dag bara slutar skriva här och det går ett
helt år mellan två inlägg. Då blir jag ledsen.
Det är ett bra mellansteg att bo här och att ha en egen lya.
Har genomgått en repeterande, mindre omfattande resumé om
tvättmaskinens egenskaper och är jag inte snart en fena på tvätt.
Vuxenpoäng till mig igår, då jag skaffade ett Hydrokort.
Fick helt oväntat ett sms igår, ett sms som gjorde mig jätteglad
och berömde mig för insatserna jag gjort under våren. Det är
skönt när man får höra sådant. Det lönar sig alltid att göra saker
ordentligt.
Igår satt jag och Micke i en timme hos en tant som heter Lisbeth
och är en av mina chefer på kommunen/Vuxenskolan. Hon berättade
massor av roliga rafflande berättelser. Delvis om när hon var
ute och tältade som hon tydligen gör ensam varje år. Kvinnan
är över 60 år och det hör väl inte till vanligheterna att man tältar
ensam på en ö då. Vet inte varför jag berättadet det här, men ändå.



 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag skulle också bli ledesen då. =(

2008-06-18 @ 17:26:31
Postat av: Jonna

Jag skulle också bli ledsen då jue. =(

2008-06-18 @ 17:28:13
Postat av: Jonna

Men! Fan i helvete vad många kommentarer det blev nu då! Förlåt.

2008-06-19 @ 10:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0