Podradio


Jag fullkomligt älskar min mobiltelefon. Vad har den inte att erbjuda som
jag kan kräva? Idag hade jag den på radio på full volym i fickan
när jag mockade paddockar. Lasse pratade. Härliga tider.

Klicka här och sedan på den 28e.

Såg The Happening på bio igår. Jag var den enda i publiken som
inte tyckte att den var dålig. Och det var inte för att sticka ut. Den var
helt ok. Har man satt sig in lite i biologin vet man att de har
tagit redan existerande fenomen, bara anpassat till motstånd
mot människorna istället för svampar eller larver. Men ni har säkert
inte sett den ändå.

Ikväll ska jag sitta inne..





 


Kommentarer
Postat av: maja

inte har jag sett den. men om jag gör ska jag definitivt tänka på vad du sa nu.

2008-06-28 @ 17:13:04
URL: http://puckofluff.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag såg the happening häromdan och jag tyckte också att den var helt okej. Kände mig nästan lite dum för både Johan och Isabella Tyckte den urkass. =(

Tack Jonas!

2008-06-29 @ 00:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0