Utgång och Avgång


Tack för skoj fest i förrgår. Lagom skönt att sova 2,5 timme sedan
och gå till jobbet och mocka boxar..
Tack för presenten! Snacka om snygg tröja.





Jag försvinner ett tag nu. Vi avgår ikväll istället för imorgon
som det var sagt. En promenad till Österlen på 9,5 mil. Tillbaka på
torsdag innan Winnerbäckkonserten.

Vill bara påpeka att jag mår bra och är stabil som ett hus och så har det varit väldans
länge. Har haft en dålig dag för nån dag sen bara, kom och tänka på vissa
saker, människor, jag saknar. Dagar jag saknar. 
Alla ska väl ha stunder då man saknar. Om man nu inte är  välsignad med att inte
göra det alls.

Skön arbetsdag idag. Allt var färdigt kl. 10 och sen var det bara att slappa.
Gå runt i hagen. Skura lite flottörkar. Tvätta lite sår. Klappa lite hästar.

Hörs på Torsdag
Ajöss





Kommentarer
Postat av: Emma

Har du fyllt år? tänkte eftersom de är både va fest å du har fått en fin tröja? :)

2008-07-09 @ 01:12:53
URL: http://aimy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0